Videozáznamy z akcí

Víme, že ne vždy je čas se dostavit na akci, která by Vás zajímala. Z toho důvodu, se snažíme přednášky zaznamenávat, a pokud je to možné, jejich záznamy zveřejňujeme na našem webu.

Nezapomeňte však navštívit i stránku akce,
kde mohou být další zajímavé materiály.

Přehrávač ve stránce

Záznamy na našem webu můžete pohodlně sledovat přímo na stránce s využitím našeho HTML 5 nebo Silverlight přehrávače.

Stránka se sama rozhodne, na základě toho, jaké technologie podporuje Váš prohlížeč, který přehrávač použít, abyste záznam mohli sledovat v nejvyšší možné kvalitě.

Stahování záznamů

Víme, že občas chcete sledovat záznamy i v místech, kde není připojení k internetu, což současný přehrávač neumožňuje, proto umožňujeme stahování vybraných záznamů.

Velmi staré záznamy máme historicky uložené ve formátu, který není vhodný pro stahování,
proto je ke stažení nenabízíme.

Moje registrované akce

Pro zobrazení Vašich registrací na akce se prosím přihlašte.

Nejbližší konané akce

  • Aktuálně nepřipravujeme žádnou akci

Multithreading from hardware to design patterns

Get Microsoft Silverlight
Záznam pro Vás zpracoval a připravil: Mirek Zajíc

Stáhnout videozáznam

Protože víme, že chcete naše přednášky sledovat i v místech bez připojení k internetu, nabízíme Vám tento záznam ke stažení v následujících formátech:
Gael Fraiteur z http://www.postsharp.net pro WUG připravil prezentaci o Multithreadingu pro pokročilé programátory.
Akce proběhne v Anglickém jazyce, dotazy však bude možno klast i v jazyce českém.
Multithreading Design Patterns
Back in the 50s, programmers had a very hard time delivering even the simplest features because they had to work at a very low level of abstraction. There was nothing as a variable, field or parameter – just registry or memory cells. After decades of advances in compiler and runtime technologies, people barely think about memory management anymore.
Today, the industry is facing the same issue with multithreading. It is the use of low-level synchronization mechanisms that causes the notorious complexity of multithreaded applications. As in the 50s, we need to raise the level of abstraction to get back into productivity. In this session, we will see how design patterns, such as READER-WRITER SYNCHRONIZED OBJECT or ACTOR, can simplify multi-core development. We’ll see how programming languages are built around these patterns and how other .NET tools can help you to implement threading patterns without switching to a new language.

Multithreading Deep Dive
In the single-core world, the lock keyword is all the vast majority of developers had to know about multithreading. But with today’s ubiquitous multi-core processors, parallel computing is becoming an increasingly important skill. We will discuss fundamental concepts of multi-core programming as well as their implementation by the Windows operating system and the .NET Framework, and give you a rock-solid understanding of what’s happening when you’re using multithreaded features in .NET.

Přednášející

Ohlédnutí za akcí

V první části přednášky s námi Gael prošel dnešními koncepty a možnostmi v oblasti multithreadingu, a to postupně od hardwaru, přes operační systém, až po .NET. Přestože je toto téma velmi rozsáhlé, a určitě by dalo i na několik samostatných přednášek, Gaelovi se povedlo zaměřit se na to nejdůležitější. Tím je hlavně jaké typy problémů musíme v této oblasti řešit, a proč dnešní „konvenční“ postupy vedou na poměrně složitá řešení.

V druhé části jsme pak měli možnost zhlédnout zcela nový náhled na celou tuto problematiku v podobě design patterns. Ty v kombinaci s podporou ze strany moderních nástrojů jako PostSharp, pak mohou řešení běžných scénářů velmi zjednodušit.

Myslím si, že se tato přednáška (nejen) obsahově velice povedla. Pokud jste přednášku nestihli osobně, doporučuji shlédnout alespoň její záznam.

Tomáš Holan, organizátor

Soubory ke stažení

© 2024 WUG |  Úvod |  O nás |  Přednášející |  Záznamy |  Kontakt