Pobočka Zlín

První zlínské setkání Windows User Group se konalo v březnu 2009. Od té doby se konají setkání jedenkrát měsíčně s výjimkou letních prázdnin. Přednášky jsou ve školící místnosti Edhouse s.r.o.

VÍCE O POBOČCE

Kontakt na organizátory

Pokud máte jakýkoliv dotaz na organizátory této akce, prosím neváhejte nás kontaktovat na e-mailu:

zlin@wug.cz

Moje registrované akce

Pro zobrazení Vašich registrací na akce se prosím přihlašte.

Nejbližší konané akce

  • Aktuálně nepřipravujeme žádnou akci

Další informace o akci

Multithreading from hardware to design patterns

Gael Fraiteur z http://www.postsharp.net pro WUG připravil prezentaci o Multithreadingu pro pokročilé programátory.
Akce proběhne v Anglickém jazyce, dotazy však bude možno klast i v jazyce českém.
Multithreading Design Patterns
Back in the 50s, programmers had a very hard time delivering even the simplest features because they had to work at a very low level of abstraction. There was nothing as a variable, field or parameter – just registry or memory cells. After decades of advances in compiler and runtime technologies, people barely think about memory management anymore.
Today, the industry is facing the same issue with multithreading. It is the use of low-level synchronization mechanisms that causes the notorious complexity of multithreaded applications. As in the 50s, we need to raise the level of abstraction to get back into productivity. In this session, we will see how design patterns, such as READER-WRITER SYNCHRONIZED OBJECT or ACTOR, can simplify multi-core development. We’ll see how programming languages are built around these patterns and how other .NET tools can help you to implement threading patterns without switching to a new language.

Multithreading Deep Dive
In the single-core world, the lock keyword is all the vast majority of developers had to know about multithreading. But with today’s ubiquitous multi-core processors, parallel computing is becoming an increasingly important skill. We will discuss fundamental concepts of multi-core programming as well as their implementation by the Windows operating system and the .NET Framework, and give you a rock-solid understanding of what’s happening when you’re using multithreaded features in .NET.

Datum a místo konání:

Registrace na akci

27
ze 30
potvrzených registrací
0
na čekací listině
0
zamítnutých registrací

Ohlédnutí za akcí

Gael s námi prošel problematiku multithreadingu od historie do současnosti a vysvětlil různé komplikace, které nastávají při programování s vlákny. Vše popsal od hardwaru, přes operační systém až k .NET. Jak je známo tak programování s vlákny je komplikovanější a aplikace takto psané mají složitější kód. 

V druhé části přednášky se Gael zaměřil na to, jak s použitím deign patterns a nástrojů jako PostSharp tento kód zpřehlednit a umožnit jednodušeji nalézt chyby které mohou vznikat při práci s vlákny.

Přednáška byla určitě přínosná a ukázala že práce s vlákny nemusí být vždy tak složitá.

Vít Špalek, organizátor

Ohodnoťte akci

Obsah přednášky (81 %)
Praktické ukázky (80 %)
Kvalita přednášky (80 %)
Přednáškové prostory (91 %)
Organizace akce (92 %)
celková úspěšnost akce: 84%
hlasovalo 16 lidí
© 2024 WUG |  Úvod |  O nás |  Přednášející |  Záznamy |  Kontakt