Microsoft Dynamics CRM
Marketing a aplikace pro řízení vztahu se zákazníky (CRM) asi nejsou denním chlebem správce sítě, ale protože právě na ajťáky padají od vedení a od zákazníků otázky i tímto směrem, rozhodli jsme se zařadit i toto téma.
Na přednášce se v kostce seznámíte s teorii o CRM aplikacích, jak lze informace o zákaznících efektivně spravovat a jak na to lze využít produkt Microsoftu Dynamics CRM, jakým způsobem tento systém udržovat, integrovat a rozšířit o další možnosti. Samozřejmostí budou praktické ukázky.
17:00 - 17:05 - Představení WUGu
17:05 - 18:30 - 1. část přednášky
18:30 - 18:45 - Přestávka a občerstvení
18:45 - 20:00 - 2. část přednášky
20:00 - Diskuze
• Úvod do CRM systémů
• Rozdíl mezi ERP a CRM
• Implementace a metodologie
• Ostrůvky dat
• Integrace systémů
• Microsoft Dynamics CRM a jeho základní možnosti
• Sales
• Marketing
• Servis
• Rozšíření CRM pro Marketing