Videozáznamy z akcí

Víme, že ne vždy je čas se dostavit na akci, která by Vás zajímala. Z toho důvodu, se snažíme přednášky zaznamenávat, a pokud je to možné, jejich záznamy zveřejňujeme na našem webu.

Nezapomeňte však navštívit i stránku akce,
kde mohou být další zajímavé materiály.

Přehrávač ve stránce

Záznamy na našem webu můžete pohodlně sledovat přímo na stránce s využitím našeho HTML 5 nebo Silverlight přehrávače.

Stránka se sama rozhodne, na základě toho, jaké technologie podporuje Váš prohlížeč, který přehrávač použít, abyste záznam mohli sledovat v nejvyšší možné kvalitě.

Stahování záznamů

Víme, že občas chcete sledovat záznamy i v místech, kde není připojení k internetu, což současný přehrávač neumožňuje, proto umožňujeme stahování vybraných záznamů.

Velmi staré záznamy máme historicky uložené ve formátu, který není vhodný pro stahování,
proto je ke stažení nenabízíme.

Moje registrované akce

Pro zobrazení Vašich registrací na akce se prosím přihlašte.

Použití návrhových vzorů v prostředí jazyka C# .NET

Get Microsoft Silverlight
Záznam pro Vás zpracoval a připravil: David Gešvindr

Stáhnout videozáznam

Protože víme, že chcete naše přednášky sledovat i v místech bez připojení k internetu, nabízíme Vám tento záznam ke stažení v následujících formátech:
Naprostá většina vývojářů dnes užívá nějaký objektově orientovaný jazyk. Menší část z nich může říci, že programuje skutečně objektově. Návrhové vzory však dokáže efektivně využít pouhý zlomek z nich. Není to škoda? Pojďme to společně změnit!
V první části této přednášky si představíme a na názorných příkladech vyzkoušíme použití důležitých návrhových vzorů Gang of Four (GoF) v prostředí jazyka C#. Důraz bude kladen zejména na hlubší porozumění jejich praktickým přínosům a možným úskalím, která někdy dokáží nepřipraveného vývojáře od jejich použití odradit.

V druhé části přednášky se budeme prakticky věnovat některým návrhovým vzorům Enterprise Application Architecture (EAA), které pocházejí z pera uznávaného odborníka softwarového návrhu Martina Fowlera. Společně se také podíváme na vlastnosti a důsledky návrhového principu Inversion of Control (IoC), který se stal filozofií mnoha vývojářských technologií založených na komponentovém přístupu (např. Unity či Spring).

V závěru přednášky pak zahájíme diskusi na téma postřehů a problémů, na které jste narazili při použití návrhových vzorů na Vašich projektech.

Ohlédnutí za akcí

Chtěl bych poděkovat Michalovi za zajímavou přednášku, kterou přispěl do série našich brněnských obecnějších přednášek, které se nezaměřují na nejnovější technologie, ale zabývají se spíše zvýšením efektivity vývoje aplikací, přehlednějším kódem a vybranými best-practices. Tím nechci říct, že chceme naše pravidelné návštěvníky ochudit o novinky týkající se Visual Studia v.Next a třeba Windows 8, ale o tom mluví každý a na WUGu k tomu dřív nebo později také dojde.

Zveřejnil jsem prezentaci z této akce, další materiály (ukázky) naleznete přímo na Michalově webu: http://www.jakubec.cz/prednasky/

David Gešvindr, organizátor

Nejnovější fotky z akcí

© 2017 WUG |  Úvod |  O nás |  Přednášející |  Záznamy |  Kontakt